Świat Komputerów

Społeczność

Watch_dogs, czyli era hackera



By  Unknown     21:32    Etykiety:,,,,,,,,,,, 
    Do tej recenzji przymierzałem się około miesiąca, jednak na grę czekałem przez cały rok monitorując wszelkie wzmianki w internecie. Cóż mogę powiedzieć, gra według mnie zasługuje na miano gry roku 2014. Innowacje zastosowane w tymże tytule są niezliczone. Jednak należałoby dokładnie przyjrzeć się tej produkcji. Podczas naszej rozgrywki wcielamy się w Aidena Pearce'a (mistrza w hakerskim fachu), który jest głównym bohaterem omawianej przeze mnie produkcji. Nie będę tym razem w ogóle spoilował, ponieważ na produkcję wiele osób czekało z utęsknieniem i w ten sposób zepsułbym im całą zabawę. Dlatego skupmy się na smaczkach tej produkcji.
    Pierwszą nowością jest nasza broń-smartphone. Dzięki niemu możemy hakować bankomaty, komórki ludzi oraz systemy miejskie (np. światła uliczne czy też blokady drogowe). Kolejną nowością są przenikające się tryby gry, bowiem każdy gracz może w dowolnym momencie przenieść się do świata gry innego gracza. Kiedy już to zrobimy, możemy albo zaatakować gracza wykrywając go wcześniej w tłumie, albo śledzić go i wykraść mu dane. Według mnie jest to bardzo ciekawy pomysł i na pewno w przyszłości go sprawdzę.
    Ubisoft zapragnął przejąć rynek Rockstar, które na chwilę obecną zaniedbało pecetowców. Watch_Dogs idealnie wpasowało się w potrzeby graczy, ponieważ nie jest ono po prostu odwzorowaniem GTA V, lecz czymś więcej. Cena gry na PC nie jest specjalnie wysoka, ponieważ już za 119zł możemy nabyć ten next-genowy tytuł. Jest to cena jaką przychodziło nam ponosić już wcześniej, nawet nabywając gry kilka lat temu. Tak jak już wcześniej pisałem, przygotowywałem się na tę produkcję około roku, dlatego jako fan tego tytułu nabyłem go dziś.
   Co do wymagań sprzętowych to może być różnie, ponieważ gra ma tendencję do lekkiego klatkowania nawet na dość mocnym sprzęcie, lecz wydaje mi się, że na wysokich ustawieniach powinna iść na każdym sprzęcie do 2 lat starości.
   Mogę stanowczo polecić Watch_Dogs tym, którzy mają trochę wolnego czasu, gdyż gra niemalże uzależnia. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tytułem. Do zobaczenia w świecie Watch_Dogs.

Wymagania sprzętowe rekomendowane:
- Procesor: Intel Core i7 3.5 GHz
- 8 GB RAM
- Karta grafiki 2 GB (GeForce GTX 660 lub lepsza)





ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO PRZECZYTANIA CHICAGO OCZYMA AIDENA PEARCE'A

About Unknown

Wys. Założyciel bloga recenzenckiego, zainteresowany grami i nowinkami technicznymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz