Świat Komputerów

Społeczność

L.A. Noire - Detektyw Cole Phelps w akcji



By  Unknown     20:41    Etykiety:,,,,,,,,,, 
Kilka dni temu zakupiłem grę L.A. Noire studia Rockstar Games. Tytuł ten ma juz 2 lata, lecz wydawał się być całkiem ciekawy. Do zakupu przekonała mnie jego cena, mianowicie 60 zł, jest to dość dobra oferta jak na taką grę. Po przyjściu ze sklepu od razu zabrałem się do instalacji, ku mojemu zaskoczeniu napotkałem duży problem. Gra instalowała się normalnie, lecz później nie dało się jej otworzyć. Na rozwiązanie problemu poświęciłem około 3 godzin, ponieważ każda porada znaleziona w internecie okazywała się nieskuteczna. Dopiero po 3 godzinach wpadłem na dość dziwny, lecz jak później się okazało, dobry pomysł. Postanowiłem zainstalować grę na dysku systemowym i w ścieżce instalacji usunąłem wszystkie spacje. Taka drobnostka rozwiązała problem i już po reinstalacji mogłem cieszyć się grą. L.A. Noire warte było poświęcenia tych 3 godzin pracy. W grze wcielamy się w Cole'a Phelpsa, policjanta z Los Angeles. Wraz z rozwojem akcji nasz bohater awansuje ze zwykłego patrolowego na detektywa, rozwiązując coraz to trudniejsze kryminalne zagadki powojennego Los Angeles. Akcja gry toczy się w latach 40 i 50 poprzedniego wieku. Tytuł ten jest wyjątkowy ze względu na genialne odwzorowanie ludzkiej twarzy. Właściwie to głównie na tym opiera się cała gra, naszym zadaniem często jest przesłuchanie świadków tudzież podejrzanych. Dzięki tak dobremu odwzorowaniu twarzy ludzkiej i odruchów charakterystycznych dla kłamania, jesteśmy w stanie ocenić prawdziwość zeznań. Polecam tę grę wszystkim, którzy lubią klimaty lat 50 i pasjonują się w rozwiązywaniu trudnych zagadek kryminalnych.





About Unknown

Wys. Założyciel bloga recenzenckiego, zainteresowany grami i nowinkami technicznymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz