Świat Komputerów

Społeczność

WarZ - pełnokrwiste MMO o zombie



By  Unknown     07:00    Etykiety:,,,,,,,,,,,, 
Wczoraj w moje ręce wpadło WarZ. Bardzo długo czekałem na ten tytuł, dlatego też od razu pobrałem i zainstalowałem tą grę. Miałem co do niej mieszane uczucia, ponieważ myślałem, że będzie ona niedopracowanym klonem DayZ (moda do Army II, samodzielna wersja w przygotowaniu). Na szczęście gra okazała się być moim zdaniem całkiem niezła, jedynie co mnie denerwuje to czekanie aż godzinę aby ponownie wejść do gry tym samym bohaterem, który zginął w naszej poprzedniej rozgrywce. Przez ten element gry, człowiek bardziej się skupia i stara się nie zginąć. Z jednej strony motywujące, z drugiej denerwujące. Jednakże polecam tą grę każdemu kto lubi klimaty zombie i elementy survivalu.






About Unknown

Wys. Założyciel bloga recenzenckiego, zainteresowany grami i nowinkami technicznymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz